Peugeot tuning: 5008-čka si prišla pre viac výkonu
DTE Systems a naše riešenie pre Francúzske SUV
Peugeot 5008 sa môže hlásať hrdo prívlastkom ”SUV”. Veľký brat 3008 čky sa teraz pýši vyšším výkonom aj veľkosťou vnútorného priestoru. Vo verzii GT by mal ale poskytovať aj dostatok výkonu. Tu prichádzame na rad my z DTE-Systems aby sme dopomohli jeho suverenite vo svojej triede.
DTE PowerControl: Peugeot 5008 chiptuning
Motor 1.6 Blue HDi v Peugeot 5008 GT disponuje sériovým výkonom 120 koní a krutiacim momentom 221Nm. Pomocou trojkanálového tuning box-u PowerControl CRD14 sa výkon motora bezpečne zvýší o +21 koní a +37 Nm. Pre porovnanie konkurent v triede Nissan X-Trail 1.6 dCi má sériový výkon motora 130hp.
Hneď po inštaláciu tuning boxu je nárast výkonu a hlavne krútiaceho momentu citelný. Auto lepšie akceleruje má dostatok sily aj pri tiahlejších stúpaniach a nestráca tak skoro dych ani pri dynamickej jazde. Aj pri predbiehaní vozidlo s chiptuningom ukazuje svoje prednosti.
PedalBox: lepšia akcelerácia za každých podmienok
Aby sme zdôraznili výkonové parametre vozidla po úprave nainštalovali sme aj náš Pedalbox. Moderné riadiace jednotky sa vedia prispôsobiť jazdnému štýlu vodiča a tak spomalovať reakcie na zošlapnutie plynu. Pedalbox dáva signál riadiacej jednotke že chceme jazdiť športovo a reakcie na pridanie sú rýchlejšie a spontánnejšie.
Na výber máte tri prednastavené režímy: City, Sport a SportPlus. Každý režím sa dá ešte upraviť podľa požiadaviek vodiča tlačítkami + a -. Je to jednoduché a veľmi efektívne. Takto si jednoducho každý vodič nájde to svoje optimálne nastavenie.