Stage 2 pre Skoda Octavia RS - 214 koní a 450 Nm

Stage 2 PDI10 PowerControl predstavuje sofistikovaný systém úpravy výkonových parametrov motora bez priameho zásahu do riadiacej jednotky motora. Pritom ale umožňuje zmenu všetkých potrebných parametrov motora aby sa dosiahol požadovaný nárast výkonu a krútiaceho momentu motora. 

PDI10 PowerControl nie je "len taký štandardný powerbox". Na rozdiel od štandardných tuningboxov kde sa reguluje napríklad len tlak paliva alebo pri tých lepších aj plniaci tlak motora dokáže PDI10 regulovať aj ďalšie parametre motora čím umožňuje presnejšie dávkovanie paliva, dodržanie správneho pomeru paliva a vzduchu v celom otáčkovom pásme motora. PDI10 je pripojený na tieto snímače:

1. Všetky štyri vstrekovače motora - umožňuje tak meniť hlavnú dávku paliva (dĺžkou otvorenia vstrekovačov)

2. Tlak paliva na palivovej rampe - upravuje tlak pod ktorým je palivo vstrekované do valcov

3. Snímač plniaceho tlaku motora - chip reguluje plniaci tlak motora čiže množstvo vzduchu.

DTE-Systems Skoda octavia rs

Firma DTE-System vyvinula a odladila tento set do úplnej dokonalosti. O tom svedčia aj dosiahnuté výkonové parametre (+30 koní a +80 Nm), ktoré určite potešia každého majiteľa.

VSTÚPIŤ DO OBCHODU

Hlavné výhody PDI a PDI10 PowerControl systému:

Vyšší výkon - vďaka regulácii hlavného vstreku paliva spolu s reguláciou plniaceho tlaku motora je možné dosiahnuť podstatne lepší nárast výkonu a priebeh krútiaceho momentu ako pomocou štandardných powerboxov.

Jednoduchá inštalácia - vstrekovače a tým pádom aj konektory sa nachádzajú na dostupných miestach a preto aj inštalácia chipu je jednoduchá.

Hladký chod motora - v prípade zmeny tlaku paliva sa stále zvyšuje aj tlak predvstreku ktorý potom spôsobuje zvýšenú hlučnosť motorov a tvrdší chod motora. Pri použití modulov PDI a PDI10 kde sa reguluje hlavný vstrek nehrozí vyššia hlučnosť motor. 

Neohrozuje záruku vozidla - keďže ide o prídavné zariadenie je veľmi jednoduché vymontovať ho bez toho aby zanechalo stopu a aby tak ohrozovalo záruku vozidla. 

Individuálny tuning - pri úpravách dát sa používajú stále hodnoty daného motora ktoré sa vyčítajú pomocou rozhrania na programovanie. Tieto hodnoty sa ďalej používajú ako základ úprav. Toto zaručí  že každá úprava je individuálne naladená na dané vozidlo. 

Skoda Octavia RS 184 PSSkoda Octavia RS pohlad zo zadu